اخبار ویژه
1402/7/5 چهارشنبه
✔️ رییس دانشگاه پیام‌نور مرکز بین‌المللی قشم در دیدار با خانواده شهید محمد بازماندگان قشمی
🍃🌺 دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران یک وظیفه دینی و اخلاقی است.

.



🍃🌺‿︵‿🎓‿︵‿🌺🍃

✔️ ✍️ به گزارش روابط‌عمومی، به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس؛ دکتر محمد خیری که به همراه همکاران و اعضای علمی مرکز بین‌المللی‌ قشم در منزل پدر شهید محمد بازماندگان قشمی حضور پیدا کردند، با اشاره به آیه ۱۶۹ سوره آل‌عمران ✨و لا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ✨ گفت: این انقلاب و مردم مدیون برکت شهدا و تحمل رنج جانبازان، آزادگان و صبر خانواده ایثارگران است. این مسئله‌ای نیست که با گزارش و اعداد و ارقام بتوان بیان کرد، مقام «عندربهم» است. 

                            
✨ در این دیدار که با حضور دو آزاده سرافراز دفاع مقدس هم همراه بود، رئیس مرکز بین‌المللی قشم؛ تکریم و دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران و آزادگان را وظیفه مهم مسئولان دانست و بیان کرد: باید یاد و نام شهدا، ایثارگری و جانفشانی جانبازان در جامعه همواره زنده نگه داشته شود. چرا که شهدا و ایثارگران به گردن همه آحاد جامعه حق دارند که اقتدار و عزت ایران اسلامی مدیون رشادت و جان‌فشانی این عزیزان است.
 ➖ در ادامه این دیدار جاوید ایزد پناه قشمی و محمد رضایی پشت شهری آزادگان جانباز به بیان خاطراتی از دوران اسارت خود در اردوگاههای عراق پرداختند که «در سال های زجر و شکنجه، با وجود درد و بیماری جسمانی، معنویت، ایثار و توکل بر خدا، رمز واقعی پایداری و سربلندی آزادگان در زندان های بعثی بود.»
                             


👤 دکتر محمد خیری هم آزادگان را نماد صبر و استقامت دانست و گفت: «آنها با تحمل دردهای اسارت درس مقاومت، پایمردی و رشادت رابه جامعه اسلامی ایران دادند.»
🌸🌱 در پایان با اهدا لوح تقدیر از آنها تجلیل شد.


                               
      

━━🍃🌺🍃━━

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر