اخبار ویژه
1402/4/13 سه‌شنبه
➖ معاون حقوقی، مجلس و هماهنگی استانهای دانشگاه پیام نور خبر داد:
✔️ استمرار فعالیت جدی مراکز بین الملل همزمان با تحقق طرح آمایش دانشگاه پیام نور

.


✔️ معاون حقوقی، مجلس و هماهنگی استانهای دانشگاه پیام نور در مراسم تکریم و معارفه رییس مرکز بین‌المللی قشم که با حضور دکتر آقایی سرپرست مرکز امور بین‌الملل برگزار شد گفت: در طرح آمایش دانشگاه پیام نور، مراکز بین‌الملل با قوت بیشتر به فعالیت خود ادامه خواهند داد.
➖ به گزارش روابط عمومی، دکتر سلطانی احمدی مرکز بین‌المللی قشم را محوری‌ترین مرکز بین‌الملل دانشگاه پیام نور در داخل کشور خواند و گفت: تعامل مداوم و سازنده‌ی مرکز قشم با سازمان منطقه آزاد در پیشبرد اهداف دانشگاه در حوزه‌های جذب دانشجو و رفع نیازهای سخت‌افزاری بسیار ضروری و حیاتی است.
➖ سلطانی احمدی همکاری سازمان منطقه آزاد قشم با دانشگاه پیام نور را سازنده و راه‌گشا دانست و از همکاری و مساعدت دکتر افشار فتح الهی و دکتر پیغام عادلی مدیران عامل سابق و فعلی سازمان منطقه آزاد قدردانی کرد.
➖ دکتر سلطانی احمدی از زحمات شش ساله دکتر مصطفی علینقی‌زاده در دانشگاه پیام نور مرکز بین المللی قشم تجلیل کرد و کارامدی و کارگشایی و تحول آفرینی را از ویژگی‌های دوره مدیریتی ایشان در مرکز قشم دانست. 
➖ در این مراسم حکم رییس دانشگاه پیام نور به دکتر محمد خیری به عنوان سرپرست جدید مرکز قشم تقدیم شد. 
➖ دکتر محمد خیری، پیش از این ریاست دانشگاه پیام نور استان هرمزگان، ریاست مرکز بین‌المللی کیش و نیز معاونت مرکز قشم را در کارنامه سوابق مدیریتی خود دارد.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر