رويدادها
شنبه 21 اسفند 1400 🌻🌲 در دانشگاه پیام‌نور مرکز بین‌المللی قشم به نمایندگی از طرف مردم ایران درخت کاشته شد. ༅࿐🌻🌲ـ༅࿐🌻🌲


🍃🌺🌲 در دانشگاه پیام‌نور مرکز بین‌المللی قشم با شعار "درخت بکاریم و در آینده سبز کودکان سرزمین‌مان سهیم شویم." به نمایندگی از طرف مردم ایران درخت کاشته شد.

🌲🌺 به مناسبت هفته منابع‌طبیعی و روز درختکاری دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه پیام‌نور مرکز بین‌المللی قشم به نمایندگی از استانهای ایران اسلامی، در مرکز بین‌المللی قشم اصله نهال غرس کردند.
🕊🌱 در این مراسم، دکتر علی‌نقی‌زاده در جمع اساتید، دانشجویان و کارکنان مرکز بین‌المللی قشم ضمن گرامیداشت هفته منابع‌طبیعی و روز درختکاری، با اشاره به حدیثی از امام صادق‌ علیه‌السلام: کشت کنید و درخت بنشانید؛ به خدا قسم آدمیان کاری برتر و پاک‌تر از این نکرده اند؛ گفت: هر کجا درختی کاشته می‌شود، در روحیه مردمان روحیه بسزایی خواهد داشت و خشونت کمتر خواهد شد و ما این مهم‌ را با کاشتن حتی یک درخت در حفظ محیط‌زیست سهیم می‌شویم. 
👤 ریاست دانشگاه پیام‌نور مرکز بین‌المللی قشم ادامه داد: با توجه به اقلیم و آب و هوای جزیره‌قشم، با همکاری سازمان منطقه‌آزاد قشم، بر آن شدیم، که چندین نفر نخل و گاروم‌زنگی، نارنگی و لیموی چهارفصل، در محوطه دانشگاه کاشته شود. 

                        

🌲 در پایان دانشجویان، اساتید و کارکنان هر کدام به نمایندگی از کلیه استان‌های کشور، اصله نهال در محوطه دانشگاه غرس کردند.  
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر