رويدادها
سه‌شنبه 30 مهر 1398 افتتاح دفتر مشاوره دانشجویی دانشگاه پیام نور قشم


✍دفتر مشاوره دانشجویی دانشگاه پیام نور مرکز بین الملل قشم با هدف ارائه مشاوره رایگان در حوزه‌های تحصیلی، شغلی، ازدواج، خانواده و عاطفی- روانی آغاز به‌کار کرد.

                                     

 

آیین گشایش نخستین دفتر مشاوره دانشجویی دانشگاه پیام نور مرکز بین الملل قشم با حضور نماینده اداره کل امور دانشجویان این دانشگاه برگزار شد.

 


رییس دانشگاه پیام نور مرکز بین المللی قشم گفت: مرکز بین الملل قشم در حال حاضر پذیرای بیش از دو هزار دانشجو در هر ۳ مقطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری است و این مرکز مشاوره نقطه عطفی خواهد بود جهت خدمات به دانشجویان و مردم این منطقه تا این عزیزان بتوانند در تمامی زمینه ها، با کارشناسان مربوطه به گفتگو بپردازند.
دکتر علی نقی زاده اعلام کرد با توجه به حمایت اداره کل امور دانشجویان مقرر شد که مرکز سلف سرویس دانشگاه به زودی مورد بهره برداری قرار گیرد.
در ادامه مراسم خانم‌ صادقی تبار نماینده اداره کل امور دانشجویان، ایجاد چنین مراکز مشاوره ای در دانشگاه را بسیار تاثیر گذار دانست بطوریکه در سلامت روان و حل مشکلات روانشناختی و اجتماعی دانشجویان کمک بسزایی خواهد داشت و ابراز امیدواری کرد دانشجویان مرکز بین الملل قشم بتوانند جهت ارائه خدمات مشاوره از این دفتر حداکثر استفاده را ببرند.

                                     

در پایان مراسم با حضور تعدادی از اساتید، کارکنان و دانشجویان مرکز، دفتر مشاوره دانشگاه افتتاح شد.
 
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر