روابط عمومی
1397/10/27 پنجشنبه
در مرکز بین المللی قشم برگزار شد
برگزاری دوره دانش افزایی اساتید مراکز بین الملل با عنوان اخلاق حرفه ای و مهارت های سبک زندگی

.

✔️ برگزاری دوره دانش افزایی اساتید با عنوان اخلاق حرفه ای و مهارت های سبک زندگی در دانشگاه پیام نور مرکز بین المللی قشم



دوره دانش افزایی اساتید مراکز بین الملل (قشم، کیش و عسلویه) با محوریت اخلاق حرفه ای و مهارتهای سبک زندگی با حضور مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای پیام نور به میزبانی مرکز بین المللی قشم برگزار شد‌.

♻️ دکترعلی نقی زاده ضمن خوش آمد به مدعوین، به مشخصه های کلان اساتید جهت پیشبرد اهداف دانشگاه پیام نور اشاره نمود و هدف این نشست را در راستای تشویق اساتید به تربیت همه ابعاد وجودی خود برشمرد تا با الگوسازی چراغی برای راه سایر دانشجویان روشن گردد.



ریاست دانشگاه پیام نور مرکز بین المللی قشم خاطر نشان کرد: الگوسازی اساتید نمونه، ترویج فرهنگ علم‌آموزی و پژوهش‌گری، ارتقاء انگیزه فعالیت‌های علمی و فرهنگی در اساتید، تشویق آنان به پرورش همزمان ابعاد متعدد شخصیتشان در حوزه آموزش، پژوهش، فرهنگی و اخلاقی و هدایت آنان به سمت خلاقیت و جاذبه در سطح علمی در پیام نور است.


حجت السلام والمسلمین نبوی نیز ضمن اظهار رضایت از تلاشهای دانشگاه پیام نور قشم جهت میزبانی این نشست، خواهان توجه بیشتر به استفاده از ظرفیتهای اساتید در زمینه های علمی، فرهنگی، هنری، اخلاقی و... شدند.
وی با اشاره به لزوم آموزش مهارت‌ها و سبک زندگی در جامعه کنونی، افزود: مهارت‌های زندگی به عنوان مهارت‌هایی که از طریق آن می‌توان با مسائل و چالش‌های زندگی مواجه شد و به مدیریت آن‌ها پرداخت، باید به افراد جامعه خصوصاً اساتید و جوانان آموزش داده شود.


این نشست با تاکید بر تداوم رویکردهای اخلاقی تا ۲۸ دی ماه ادامه خواهد داشت‌.

 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر